حمید رضا حیدری بریدی روز جمعه درگفت وگو با ایرنا در بندردیر افزود: به ازای هر واحد در نوار مرزی و ساحلی 250میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود.
وی اضافه کرد: در کنار این اعتبار بین 10 تا 80 میلیون ریال کمک های بلاعوض به صاحبان واحدهای نیمه تمام و متقاضیانی که توان مالی مناسبی ندارند پرداخت می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهارداشت: تسهیلات برای روستاهای نوار ساحلی از 180 میلیون ریال به 250 میلیون ریال افزایش پیدا یافت که عملیات اجرایی آنها در سه ماه آینده آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: در سال جاری در اجرای طرح قیر رایگان، به ارزش 50 میلیارد ریال سهمیه به استان بوشهر اختصاص یافته که در حال توزیع میان شهرستان ها هستیم و شهرستان دیر 23 هزار مترمربع سهمیه دارد.
حیدری بریدی در باره اعتبار منابع نفتی بیان کرد: سال گذشته 200میلیارد ریال برای چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر اختصاص یافت که تاکنون 60 میلیارد آن تخصیص داده گرفته و همه قراردادها منعقد شده که شهرستان دیر در این بخش پیشتاز است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر افزود: در هفته دولت امسال 40 طرح هادی روستایی از محل اعتبارات نفت به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: فاز اول طرح 68 واحدی مسکن دیر مشکل تسهیلات بانکی داشت که قسط اول آن آزاد شده و امیدواریم قسط دوم آن در سه ماه آینده پرداخت شود
حیدری بریدی یادآورشد: در صورت تحقق تسهیلات بانکی تا پایان امسال این طرح به بهره برداری خواهد رسید و فاز دوم آن در قالب 55 واحدی بزودی اجرایی خواهد شد.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
7207/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.