به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در نشست با معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: نظام بانکی مسائل خاص خود را دارد ولی با این وجود انتظار است آنها نهایت همکاری برای اختصاص تسهیلات اشتغالزایی داشته باشند.
وی اظهارداشت: یکی از تاکیدهای رئیس جمهوری در نشست با استانداران اشتغال است در این راستا همه دستگاه های مرتبط باید با همکاری بانک ها زمینه اختصاص تسهیلات اشتغالزایی را فراهم کنند.
استاندار بوشهر افزود: تعداد و تنوع طرح های اشتغالزایی حائز اهمیت فراوانی است که این مهم باید در دستور کار جدی مسئولان حوزه اشتغال استان قرار گیرد.
گراوند ادامه داد: در این ارتباط تسهیلات اختصاص داده شده برای اشتغال روستایی باید در مسیر تعریف شده هزینه و در این صورت این تسهیلات می تواند بر اقتصاد، تولید و اشتغال تاثیرگذار باشد.
وی عنوان کرد: باید با همکاری بانک ها و ادارات مرتبط، سهمیه تسهیلات اشتغالزایی استان بوشهر در کوتاه ترین زمان محقق شود.
معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز گفت: سفرهای استانی با هدف بررسی و پیگیری موضوع توسعه اشتغال روستایی در دستور کار قرار گرفته است.
حمید کلانتری افزود: آخر شهریورماه پایان مهلت جذب تسهیلات اشتغال روستایی است و امیدواریم طی این مدت شاهد رونق اشتغال در روستاها باشیم.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.