به گزارش ایرنا، سید محمود نوابی روز یکشنبه درجمع خبرنگاران در بوشهر افزود: باتوجه به قرار گیری کشور در شرایط جنگ اقتصادی تولید کنندگان به عنوان افسران و سربازان این جنگ مورد حمایت ویژه قرار می گیرند.
وی یادآورشد:جمهوری اسلامی ایران در طی 40 سال گذشته فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته و بدون شک درشرایط کنونی نیز به راحتی از پیچ و خم ها عبور خواهد کرد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اظهارداشت : در این شرایط نیازمند یک اجماع در سطح کلان بودیم که با تدبیر رهبر معظم انقلاب این اجماع ایجاد و ستادی نیز به منظور مقابله با مشکلات ناشی از تحریم ها تشکیل شده است.
وی گفت: در قالب این ستاد حل موانع و مشکلات فراروی تولید کنندگان نیز بطور جدی مورد توجه قرار گرفته است.
نوایی با اشاره به فعالیت بیش از 84 هزار بنگاه اقتصادی در کشور ادامه داد: در راستای حمایت از این واحدها روند پرداخت تسهیلات رونق تولید امسال نیز تداوم خواهد داشت.
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان یادآورشد: در حوزه تولید بانک‌های عامل نیز باید بیش از گذشته واحدهای تولیدی را همراهی کنند.
نوایی اظهارداشت: چنانچه حوزه های مانند امور مالیاتی و تامین اجتماعی نیز بخواهند تمام مطالبات وصول نشده سال های گذشته و امسال را لحاظ کنند بدون شک نمی توان از تولید کنندگان امید تولید داشته باشیم.
وی بیان کرد: براساس ارزیابی های صورت گرفته در چهار ماهه امسال میزان سرمایه گذاری ها در سطح کشور رشد داشته است.
نوایی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: با هدف تشدید برخورد با سوء استفاده کنندگان در حوزه اقتصاد کشور و حمایت از حقوق مصرف کنندگان طرح های بازرسی و نظارتی افزایش یافته است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: عمده هدف این بازرسی و نظارت مقابله با عرضه کالاهای ارزان قیمت و بی کیفیت به مصرف کنندگان است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.