به گزارش ایرنا، حمید زارعی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی مسئولان با هنرمندان بخش کاکی افزود: هنر یکی از عرصه های مهم و تاثیر گذار در ابعاد مادی و معنوی و کیفیت زندگی شهری است.
وی اضافه کرد: کاکی دارای هنرمندان برجسته ای است و اگر همگرایی بین هنرمندان باشد شاهد اتفاقات بهتری خواهیم بود.
زارعی بیان کرد: با وجود کارها و توفیقاتی که حاصل شده اما کارهای نشده در حوزه فرهنگ و هنر بیشتر و دغدغه های هنرمندان بجا و قابل توجه است.
وی ادامه داد: از مجموع سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتباری که سال گذشته برای فرهنگسرای بعثت کاکی اختصاص یافته بود تاکنون فقط 500 میلیون ریال جذب شده و عملیات اجرایی سالن پلاتوی کاکی که می تواند در توسعه هنر تئاتر نقشی مهم ایفا کند با کندی رو برو است و به نظر می رسد تا تکمیل آن یک سال باید منتظر باشیم.
زارعی اظهار کرد: نگاه و توجه شهردار و شورای اسلامی کاکی به هنرمندان این شهر باعث انگیزه بیشتر آنها برای فعالیت خواهد بود.
شهردار کاکی گفت: اگر چه نگاه بیشتر مردم به شهرداری فعالیت عمرانی است ولی بر این باورم که در مدیریت شهری به هنر و هنرمندان نیازمندیم.
حبیب پردل افزود: هنر مهمترین ابزاری است که می تواند سرمایه های اجتماعی را حفظ کرده و گسترش دهد و با کمک هنرمندان دانش محوری را می توان توسعه داد.
وی اضافه کرد: با هنر می توان اهدافی ازجمله پر تحرکی، نشاط، خلاقیت، عقلانیت و مشارکت معنادار مردم را در جامعه محقق کرد.
پردل بیان کرد: جشنواره نوروزی امسال حرکت خوبی در افزایش نشاط اجتماعی در شهر بود و امیدوارم با حمایت شورا برنامه های شاخص فرهنگی برگزار و برای کاهش مشکلات هنرمندان گام های موثری برداریم.
بخش کاکی شهرستان دشتی با 25 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.