به گزارش ایرنا، ابوذر دهدار روز سه شنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر با مسئولان تامین اجتماعی این استان افزود: تامین اجتماعی یکی از دستگاه‌های مهم است که جمعیت زیادی از کشور را تحت پوشش دارد و در تامین رفاه و امنیت خاطر شهروندان نقشی کم نظیر در جامعه ایفا می‌کند.
دهدار با تاکید بر نقش مهم کارگران شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان بیان کرد: در این ارتباط نسبت به حل مشکلات آنها بویژه در زمینه بیمه اهتمام جدی داریم.
وی ادامه داد: حل مشکلات بیمه‌ای کارگران و کارکنان سازمان‌های اتوبوسرانی و فضای سبز شهرداری بوشهر در دستور کار شورا قرار دارد.
رئیس شورای شهر بوشهر با قدردانی از برنامه‌های تامین اجتماعی افزود: تامین اجتماعی بوشهر با برگزاری برنامه‌های خوبی همچون «از من بپرس» در سطح شهر، خود را در معرض پرسش و پاسخ بدون تشریفات مردم قرار داد که این موضوع نشانگر عملکرد خوب و پاسخگو بودن این سازمان در قبال عملکردش است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: تامین اجتماعی استان بوشهر همه تلاشش خدمات دهی شایسته به مردم است زیرا رسالت و ماموریت آن بر مبنای گسترش رفاه مردم قرار دارد.
یونس خسروانی افزود: سازمان تامین اجتماعی و شهرداری و شورا نهادهای عمومی غیردولتی برای تامین امنیت رفاه و خدمات دهی به مردم با برخورداری از فصل هایی مشترک وظیفه‌ای بسیار سنگین عهده دار هستند.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.