به گزارش ایرنا، اکبر قائدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این برنامه‌ها به مناسبت دهه کرامت (از سالروز میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع)) در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: امسال 9 خادم رضوی، سه مبلغ و یک مدیر کاروان از آستان قدس رضوی به استان بوشهر اعزام و در قالب سه تیم در شهرستان‌های این استان حضور می یابند تا برنامه‌های مردمی جشن زیر سایه خورشید با حضور آنان برگزار ‌شود.
وی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، حضور در گلزار شهدا، برگزاری بیش از 300 برنامه فرهنگی در دهه کرامت در استان، دیدار خادمان حرم امام رضا(ع) با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان از برنامه‌های تدوین شده است.
قائدی ادامه داد: سرکشی از روستاهای محروم، عیادت از بیماران، دیدار با ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، دیدار با علما، اصناف و بازاریان، شرکت‌ها و صیادان از مهمترین برنامه‌های فرهنگی ستاد زیر سایه خورشید در استان بوشهر است.
وی بیان کرد: برنامه‌ ریزی مناسبی برای برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در استان بوشهر صورت گرفته و سعی داریم این برنامه‌ها با کیفیت بالایی و با مشارکت مردم و مسئولان برگزار شود.
قائدی افزود: خبرنگاران و مستند سازان نیز در صورتی که جشن‌های زیر سایه خورشید را به تصویر بکشند آثار برتر آنها خریداری می شود.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.