«سیدضیاء هاشمی» روز سه شنبه در دیدار استاندار بوشهر افزود: به طور قطع بیان شایسته و بدور از هیجان کاذب خدمات ارائه شده، مردم را بیشتر از پیش امیدوار می کند.
وی با اشاره به تحول رسانه ها در دنیای امروز، اظهارداشت: مردم از بنگاه های خبری انتظار تولیدات چندرسانه ای شامل فیلم و عکس و محصولات خبری جدید همچون موشن گرافی و اینفوگرافی را دارند.
هاشمی با اشاره به توان، تخصص و سابقه حرفه ای خبرگزاری جمهوری اسلامی در عرصه رسانه ای کشور ، تصریح کرد: ایرنا می تواند با تهیه و تولید محصولات متنوع و جدید خبری نقش قابل توجه و اثربخشی در تبیین و تشریح اقدامات و دستاوردهای دولت و نظام جمهوری اسلامی داشته باشد.
مدیرعامل ایرنا خاطرنشان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی رسانه نظام، دولت و مردم است و سیاست محوری و رویکرد اساسی خود در تهیه و تولید اخبار را برهمین اساس تعریف و تدوین کرده است.
وی اظهارداشت: انعکاس درست و واقعی خدمات و دستاوردهای دولت و همچنین بیان مسایل، مشکلات و مطالبات به حق و قانونی مردم، اولویت اصلی ایرنا در شرایط کنونی کشور با هدف تقویت وحدت و انسجام ملی و روحیه امید و خودباوری است.
هاشمی همچنین با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های ویژه استان بوشهر، بر آمادگی ایرنا برای همکاری در معرفی توانمندی های این استان برای جذب سرمایه گذاری و توسعه تاکید کرد.
«عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر نیز دراین دیدار با تاکید براینکه ایرنا رسانه قابل اعتماد نظام است، گفت: عملکرد موثر ایرنا در اطلاع رسانی به مردم و مسئولان به طور قطع نقش موثری در شناسایی مسایل و مشکلات و بهبود مسیر خدمت رسانی دارد.
وی با تشریح اقدامات دولت تدبیر و امید برای توسعه و آبادانی استان بوشهر، افزود: عدالت، جوانگرایی و شایسته سالاری محور فعالیت های دولت در این استان است.
وی به انتصاب 3 مدیرکل زن در مجموعه استانداری بوشهر اشاره کرد و گفت: شایسته سالاری فارغ از جنسیت موجب شد که استان بوشهر بیشترین انتصاب مدیران زن در بین استان های کشور را داشته باشد.
استاندار بوشهر همچنین خواستار استفاده از ظرفیت و قابلیت های ویژه ایرنا در مسیر رشد و تعالی استان شد.
استاندار بوشهر امروز(سه شنبه) با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی، ضمن دیدار و گفت وگو با مدیرعامل ایرنا از بخش های مختلف این سازمان خبری دیدن کرد.
تهرام/9343**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.