به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر افزود: در کنار پمپاژ یاس و نا امیدی از سوی دشمن نباید با مانع تراشی در انجام برخی طرحها و کارها باعث دلسردی مردم شد.
وی بیان کرد: با هدف سرعت بخشی به روند پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار، اشتغال روستایی و رونق تولید باید گزارش هفتگی به ستادهای ذیربط ارائه شود.
گراوند با اشاره به برگشت 132 طرح متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال پایدار در استان بوشهر ادامه داد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گروه فنی وبانک ها درقالب کارگروهی مشکل پرداخت تسهیلات این طرحها را برطرف کنند.
وی گفت: در ارتباط با طرح های متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر نیز باید یارانه سود تسهیلات به نحوی باشد که جذابیت لازم برای متقاضیان ایجاد شود.
رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شمار قابل توجهی از پروژه های نیمه تمام استان برای بخش خصوصی با اهمیت است که با توجه به کمبود اعتبار باید زمینه واگذاری آنها فراهم شود.
گراوند تاکید کرد: طرح هایی که ذینفعان آن مردم هستند باید در کوتاه ترین زمان موانع فراروی آن برطرف و زمینه اجرای آن فراهم شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز گفت: با توجه به اینکه محل هزینه تسهیلات اشتغال فراگیردر مناطق شهری و از سود تسهیلات بالایی برخوردار است جذابیت قابل قبولی برای بخش خصوصی ندارد.
حمید رضا پناه افزود: به همین دلیل در این ارتباط باید یارانه سود تسهیلات برای این طرحها درنظر گرفته شود.
وی اضافه کرد: ازاول سال تاکنون در حوزه اشتغال فراگیر31 طرح به ارزش 134 میلیارد ریال تسهیلات در استان بوشهر پرداخت شده است.
7212/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.