به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز پنجشنبه در یادواره شهدای شهر بنک شهرستان کنگان افزود: هرچند مردم مشکلات زیادی دارند اما نباید اجازه داد دشمن بلندگوی مطالبه آنان باشد.
وی با بیان اینکه مردم از مسئولان انتظار کار جهادی دارند اظهار داشت: مسئولان باید با روحیه انقلابی و کار جهادی در راستای رضایتمندی مردم گام بردارند.
حسینی بوشهری ادامه داد: مسئولان نباید بهانه ای به دست دشمن بدهند وبا عملکرد خود ثابت کنند خط و مرزی بین مردم و آنان نیست.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن بدنبال جدایی مردم به خصوص نسل جوان از دین، دیانت و خط و مشی شهداست این درحالی است که خدشه دار نکردن آرمانها و اصول از مهمترین پیام شهیدان به شمار می رود.
وی افزود: دشمن کاری به دولتها ندارد بلکه با انقلابی بودن و دین داری ملت ایران مشکل دارد.
این مقام مسئول تاکید کرد: دشمن تلاش می کند ملت ایران بهانه گیر شود و بعد در بوق های تبلیغاتی دلزدگی مردم از نظام دینی را فریاد بزند.
حسینی بوشهری اظهارداشت: ملت ایران به کوری چشم دشمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ثابت می کنند همواره مطیع ولی فقیه و آرمانهای شهدا هستند و هرگز مشکلات بین آنها و نظام دینی فاصله ای ایجاد نمی کند.
وی گفت: رهروان شهدا باید راه و دین خدا، عزت و کرامت را برگزینند.
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هدف از برگزاری یادواره شهدا را انتقال پیام ولایتمداری، حفظ عزت و کرامت، تسلیم نشدن در برابر دشمن و ذلت ناپذیری عنوان کرد.
وی افزود: شیعه، سنی و همه ادیان و مذاهب در کشور نشان دادند آنجا که سخن از دین و حفظ کشور در مقابل بیگانگان است عاشقانه به میدان شهادت رفته و می روند.
حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان با تاکید بر حفظ فرهنگ شهادت در جامعه گفت: امروز بهترین راه پاسداری از میراث شهدا تداوم راه آنان، حفظ و تقویت روحیه دینی، انقلابی و ولایتمداری است.
7208/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.