به گزارش ایرنا، عبدالکریم گرواند روز جمعه در آئین تکریم شهدای هفتم تیر استان بوشهر، (شهیدان سید میر بهزاد شهریاری وعباس حیدری) در روستای بحیری شهرستان دشتی افزود: در این شرایط که استکبار جهانی برعلیه کشور جنگ تمام عیار اقتصادی آغاز کرده مهمترین سلاح وحدت و انسجام همه آحاد ملت، احزاب و گروههاست.
وی اظهار داشت: دشمن در 40 سال گذشته با وجود اینکه انواع توطئه ها از جمله تحریم، ترور و جنگ را بر علیه ایران اسلامی به کار گرفت ولی همه آنها با لطف خدا، حمایت مردم، رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب خنثی و به شکست انجامید.
گراوند اضافه کرد: همه مردم، مسئولان، تشکل ها و جناحها باید بدانند همان ‌طور که در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی در سنگرهای دفاع از مرزهای انقلاب همه کنار هم ‌بودیم امروز نیز باید در کنار هم باشیم زیرا دشمن از وحدت ملت ایران می هراسد.
استاندار بوشهر گفت: امروز نقطه مشترک تمام رسانه‌های خارجی حمایت از ناآرامی‌ها و جهت ‌دهی به سمت مطالبه های واهی همچون تغییرات سیاسی، حکومتی، ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در مردم است.
وی با اشاره به حادثه هفتم تیر گفت: حادثه تروریستی هفتم تیر سال 60 یکی از بزرگترین عملیاتهای تروریستی بر علیه نظام جمهوری اسلامی بود که منجر به شهادت دکتر بهشتی و دهها تن از وزیران و نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی شد.
گراوند ادامه داد: استان بوشهر نیز با تقدیم دو شهید سرافراز شهید سید میر بهزاد شهریاری و عباس حیدری باعث افتخار وسربلندی مردم این استان در دفاع از نظام اسلامی شد.
وی با اشاره به ویژگی های شهید شهریاری افزود: شهید شهریاری از روستایی کوچک و در خانواده ای متدین و اهل علم وادب متولد و به عنوان نماینده ای شجاع، متدین، مردم دار، انقلابی، پیرو واقعی ولایت فقیه، با اخلاص، صراحت کلام، حافظ واقعی و مدافع منافع مردم بود.
روستای بحیری شهرستان دشتی با 800 نفر جمعیت در 85 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.