به گزارش ایرنا، حسین کردوانی روزچهارشنبه درجمع نمایندگان اصناف شهرستان دشتی افزود: از این میزان اعتبار 120 میلیارد ریال به شهرداری خورموج و 36 میلیارد و 500 میلیون ریال کاکی، 13 میلیارد ریال شهرداری بادوله و 9 میلیارد ریال هم سهم شهرداری شنبه شد.
وی اضافه کرد: 59 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز به دهیاری های شهرستان دشتی پرداخت شد.
کردوانی اظهارداشت: این اعبتار ب رای توسعه و عمران، بهبود وضعیت رفاهی و تغییر اساسی وضعیت مبلمان شهری و روستایی شهرستان هزینه شده است.
وی ادامه داد: در 2 ماه نخست امسال نیز 82 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های دشتی واریز شده که نقشی مهم در تامین هزینه های عمرانی و رفاهی شهرها و روستاهای دشتی داشته است.
رئیس اداره امور مالیاتی دشتی از همکاری اصناف این شهرستان در ارائه اظهار نامه مالیاتی و پرداخت مالیات تقدیر کرد و افزود: مهمترین رویکرد این اداره تعامل با همه فعالان اقتصادی، اصناف و جلب اعتماد و رضایتمندی مودیان مالیاتی شهرستان است.
کردوانی بیان کرد: در خرداد ماه سال جاری شهروندان و اصناف دشتی مشارکت کم سابقه ای برای ارائه اظهارنامه مالیاتی داشته اند و در این مدت 2 هزار و 551 فقره اظهارنامه مشاغل دریافت که 50 درصد آن خود اظهاری بوده است.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.