به گزارش ایرنا، سرپرست شهرداری بوشهر بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه این آئین در جمع خبرنگاران افزود: ساخت پارک حاشیه بلوار شهید قرنی، اجرای گذر نیروگاه گازی به تنگک اول، گذر 24 متری خواجه‌ها، اجرای زیرسازی و آسفالت کوچه‌های شهر و تکمیل ساحل‌سازی فاز 4 پارک مروارید از جمله این طرح‌هاست.
فردین خورشیدی افزود: بهسازی میدانهای هزار دستگاه، گذر شاهمیری و گذرهای سطح شهر، ساخت کانال و موزائیک‌سازی خیابان جلالی و خواجه‌ها، احداث زمین چمن مصنوعی پارک صدف، پارک آزادگان و صلح آباد، فاز اول اجرای کانال و گذر سرتل به تنگک سوم و فاز اول پارک باغ بهزاد از دیگر طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن در شهر بوشهر آغاز شد.
وی ادامه داد: همچنین تا 2 هفته آینده عملیات اجرایی 20 طرح دیگر در شهر بوشهر آغاز می‌شود که در فاصله زمانی چهار ماه تا یک‌سال به بهره‌برداری می رسد.
خورشیدیان با بیان اینکه اعتبار این طرح‌ها از محل ارزش افزوده و اعتبارات داخلی شهرداری تامین می‌شود تصریح کرد: ساخت 2 پارکینگ طبقاتی در خیابان شهدا و خیابان صفوی با اعتبار 140 میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی است که تا پایان سال در شهر بوشهر اجرایی می‌شود.
وی عنوان کرد: همچنین المان جدید میدان انقلاب شهر بوشهر با هم‌فکری مشاور و مشارکت مردم و با توجه به پیشینه و بافت قدیم شهر طراحی و ساخته می شود.
7212/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.