به گزارش ایرنا، ابوذر دهدار روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: از این شمار 12 طرح در هفته جاری کلنگ زنی می‌شود که اجرای آنها می‌تواند نقشی مهم در عمران و آبادی شهر بوشهر داشته باشد.
وی بیان کرد: توسعه در محلات باید عادلانه، متوازن و پایدار باشد و تلاش ما این است که همه محلات بطور عادلانه در توسعه شهر دیده شوند.
دهدار اضافه کرد: امروز مردم از شهرداری انتظار انجام طرح ‌هایی دارند که رفاه، آسایش و امنیت آنها را به ارمغان آورد.
وی افزود: در این ارتباط با اهتمام ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری سعی شده تا طرح ‌ها در زمانبندی مناسب و با کیفیت مطلوبی اجرا شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: توزیع عادلانه خدمات و منابع بین محلات مختلف شهری و دستیابی برابر شهروندان به امکانات، عدالت اجتماعی را در پی داشته و زمینه ساز توسعه متوازن شهری است.
دهدار اظهار داشت: امروز برای شهروندان بوشهری آسفالت مناسب، سیما و مبلمان زیبای شهری، افزایش سرانه فضای سبز، ایجاد پارک‌های محله‌ای، ساحلی و محیط‌ هایی برای افزایش شادابی و نشاط، شهری روان و تمیز در اولویت های نخست قرار دارد که باید این طرح ‌ها را در اولویت برنامه ها قرار دهیم.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: هدف اصلی از این طرح ها توسعه و آبادانی بندر بوشهر است و باید برای دستیابی به این مهم بصورت جدی تلاش کنیم.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.