به گزارش ایرنا، سید حسین حسینی محمدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این ارتباط گشت‌های مشترک بازرسان این سازمان و تعزیرات حکومتی در سطح بازارهای استان افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه بازرسان بطور مستمر بر قیمت و عرضه کالا نظارت می‌کنند بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده تولید مرغ در استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است و قیمت آن در بازار در هفته گذشته از ثبات نسبی برخوردار بود.
حسینی محمدی ادامه داد:: قیمت مصالح ساختمانی نیز بین 5 تا 25 درصد در استان بوشهر افزایش یافت که بخشی از افزایش قیمت به سبب افزایش هزینه حمل و نقل و ناوگان بار بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به افزایش قیمت سیمان خاکستری و سفید گفت: قیمت سیمان خاکستری و سفید در استان بوشهر 3 درصد افزایش یافته و مابقی مصالح از ثبات قیمتی قابل توجهی در هفته گذشته برخوردار بوده است.
حسینی‌محمدی به وضعیت قیمت مواد پروتئینی در استان اشاره کرد و گفت: برخی محصولات پروتئینی نیز با افزایش قیمت روبرو شده و قیمت گوشت قرمز نیز به سبب قاچاق صادرات نامتعادل شد.
وی با اشاره به ثابت ماندن قیمت حبوبات بیان کرد: قیمت شکر با کاهش 2 هزار ریالی از هر کیلو 32 هزار ریال به 30 هزار ریال کاهش یافت.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.