به گزارش ایرنا، سیروس فتحی روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: براساس برنامه ریزی ها پیش بینی می شود امسال 27 هزار دانش آموز معادل 15 درصد جمعیت دانش آموزی استان زیر پوشش برنامه های اوقات فراغت قرار گیرند.
وی اضافه کرد: کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان در 9 محور از یکم تیر آغاز و تا 15 مرداد ادامه دارند.
فتحی با اشاره به برگزاری اردوهای مختلف فرهنگی، تربیتی، ورزشی دانش آموزان در تابستان گفت: براساس برنامه ریزی ها امسال از 10تیرماه یکزار و 906 دانش آموز از استان بوشهر به اردوهای مختلف اعزام می شوند.
وی یادآورشد: از این تعداد دانش آموز 306 نفر در قالب اردوهای بنیاد علوی، 300 نفر اردوهای ورزشی و یکهزار و 300 نفر نیز به اردوهای فرهنگی اعزام می شوند.
فتحی با تاکید براینکه کلاس های اوقات فراغت نقش سازنده ای در افزایش توانمندی های علمی و فرهنگی دانش آموزان دارد گفت: بهره ‌وری از اوقاغت فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان از سیاست‌های آموزش و پرورش است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآورشد: همچنین در تابستان امسال 2هزار و 500 تا سه هزار دانش آموز در طرح هجرت 3 شرکت و مرمت و بازسازی 300 مدرسه را انجام می دهند.
وی گفت:پارسال نیز 2هزار و 245 دانش آموز دختر و پسر در طرح هجرت سه در استان بوشهر شرکت کردند.
رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت:دراجرای طرح هجرت امسال 6 هزار نفر در قالب 81 گروه جهادی در رشته‌ها و گروه‌های مختلف بسیج محلات، دانشجویی، دانش‌‌آموزی و طلاب به مناطق کم‌ برخوردار و محروم استان اعزام می ‌شوند.
ذوالفقار عباسی ‌فر افزود: جوانان در قالب طرح هجرت در عرصه‌های گوناگون در مناطق محروم و کم ‌برخوردار حضور می‌ یابند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.