به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز یکشنبه در دیدار با مسئولان بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان افزود: این موفقیت حاصل تلاش مدیریت خوب و همدلی و صداقت این مجموعه است اگرچه نواقصاتی نیز وجود دارد که امیدواریم با تلاش و همدلی آنان برطرف شود.
وی اظهارکرد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به مقوله سلامت دارد و اتفاقات و اقدامات خوب اخیر انجام شده در این وزارتخانه بیانگر این موضوع است.
فرماندارگناوه گفت: تلاش شده سایر ظرفیت های شهرستان با تعامل و همکاری متقابل در اختیار مجموعه بیمارستان قرار گیرد زیرا که این نوع همکاری به سلامت مردم ارتباط دارد و نیاز ضروری است.
وی افزود: همکاری و مشارکت خیران این شهرستان در حوزه سلامت بی نظیر و مثال زدنی است و بسیاری از خدمات و خرید تجهیزات پزشکی در بیمارستان توسط آنها صورت گرفته است.
فرماندارگناوه گفت: با مدیریت کنونی بیمارستان تعداد پزشکان متخصص از 23 به 37 پزشک افزایش یافته و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
وی با بیان اینکه تغییرات بسیار خوبی در فضای سبز، روشنایی محوطه و ورودی بیمارستان صورت گرفته است ادامه داد: امسال با تخصیص اعتبارات ویژه در زمینه خرید تجهیزات تلاش خواهیم کرد باعث رضایتمندی بیشتر مردم قدرشناس شویم.
فرماندارگناوه افزود: ارتقای بیشتر بخش اورژانس و افزایش تخت های آی سی یو در اولویت کاری مدیریت بیمارستان باشد و در بخش دیالیز نیز که از دغدغه و نگرانی ما است سعی داریم بصورت ویژه تقویت شود.
وی یاد آور شد: انتخاب پرستار نمونه و نامگذاری پرستار روی یکی از خیابان ها و میدان ها در دستور کار است.
فرماندار گناوه از مردم شریف این شهرستان خواست که کارکنان بیمارستان را بیش از پیش احترام کنند و آن مجموعه نیز منشور کاری و اخلاقی خود را رعایت کند.
سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه نیز با تقدیر از توجه و عنایت فرماندار این شهرستان به حوزه بهداشت ودرمان گفت: 14 پزشک متخصص جدید به بیمارستان اضافه شده و در حوزه ساختمانی و اسکان آنان سعی شده مکان مناسبی مهیا شود.
شهرام جلالپور افزود: ترمیم و بهسازی فضای عمومی بیمارستان انجام و در زمینه ارتقای تجهیزات نیز کارهای خوبی از جمله تعمیرات اتاق عمل، افزایش تخت آی سی یو، اتاق احیای اورژانس، امکانات چشم پزشکی پیشرفته و فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای بیمار و همراه صورت گرفته است.
وی گفت: با کمک مجمع خیرین سلامت این شهرستان بزودی دستگاه ماموگرافی در بیمارستان راه اندازی خواهد شد.
سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه اظهار کرد: در زمینه مالی نیز با توجه به مشکل بیشتر بیمارستان ها، توانستیم بدهی های خود را تا پایان سال 1395 تسویه و مطالبات پزشکان عمومی نیز تا پایان سال 96 پرداخت شده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای دو بیمارستان است.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.