پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش بینی شده دمای هوا در مناطق غیرساحلی استان مانند شهرستان های دشتستان و دشتی به 50 درجه و در مناطق ساحل به 40 تا 50 درجه سانتیگراد برسد.
وی بیان کرد: این روند افزایش دما از امروز آغاز و در روزهای وسط هفته شدت بیتشری به خود می گیرد.
مساعدی ادامه داد: در این ارتباط انتظار است شهروندان به منظور جلوگیری از گرمازدگی تردد کمتری داشته و همچنین مصرف بهینه آب و برق را مورد توجه جدی خود قرار دهند.
وی یادآور شد: از روز چهارشنبه تا شنبه هفته آینده نیز به دلیل وزش بادهای شمالی و غربی خلیج فارس مواج و شرایط برای ترددهای دریایی نامساعد می شود.
مساعدی ادامه داد: در این مدت وقوع پدیده گرد و غبار در استان دور از انتظار نیست.
وی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط افزایش ابر و طی صبحگاه همراه با پدیده مه پیش بینی شده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر و بطور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا 28 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که گاهی تا 34 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
مساعدی بیان کرد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا در خلیج فارس 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده که طی امشب تا بامداد فردا در مرکز خلیج فارس گاهی تا 120 سانتی متر نیز می رسد.
وی گفت: فردا زمان مد اول دریا 01:15 بامداد، جزر اول 04:27، مد دوم 11:00 و جزر دوم دریا ساعت 19:19 دقیقه خواهد بود.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.