به گزارش ایرنا، ارسلان زارع روز سه شنبه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان افزود: توجه به اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان ضروری است و در این ارتباط به دنبال برنامه ریزی گسترده و تاثیرگذارهر چه بهتر و مفیدتر برای نوجوانان و جوانان هستیم.
وی بیان کرد: اکنون امکان جذب همه جمعیت دانش آموزی و دانشجویی شهرستان در برنامه ها و کلاس های مختلف پیش بینی شده برای اوقات فراغت وجود ندارد.
زارع اظهار کرد: در این ارتباط استفاده از شیوه های غیرحضوری بویژه پیام رسان های داخلی می تواند بسیار مفید واقع شود.
فرماندار دشتستان اظهار داشت: همچنین امکانات و فضاهای در اختیار موجود برای تامین نیازهای برنامه های اوقات فراغت جمعیت نوجوانان و جوانان شهرستان به بهترین نحو مورد استفاده قرار گیرند.
زارع با اشاره به ماه رمضان گفت: انس با قرآن و شنیدن و تلاوت کلام وحی از برکات این ماه است که مدیران باید در مساجد و مراسم قرآنی شرکت فعال داشته باشن.
وی افزود: حضور مسئولان نظام اسلامی دوشادوش روحانیت در کنار مردم کار بسیار ارزشمندی است که موجب ایجاد همدلی و اعتماد به نظام می شود.
محمدحسین زندویان دبیر شورای فرهنگ عمومی دشتستان گفت: این شورا به دنبال برنامه ریزی برای استفاده بهینه و مفید نوجوانان و جوانان شهرستان در طولانی تعطیلات تابستانی است که در این ارتباط دستگاه های اجرایی باید برنامه های خود به دبیرخانه شورا ارائه دهند.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.