به گزارش ایرنا، عباس حقیقی روز دوشنبه در نشست توسعه مهارت آموزی این شهرستان افزود: دارابودن مهارت بالا برای کارکنان صنایع تولیدی باتوجه به اینکه خرید کالای ایرانی و صادرات آن مستلزم کیفیت بخشی است، بسیار ضروری است.
وی بر اهمیت دادن کارکنان ادارات نسبت به حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و گفت: حمایت دولت واستقبال مردم از کالاهای داخلی باعث اشتغال زایی و رونق تولید و ایجاد نشاط درجامعه خواهد شد و همه وظیفه داریم در تحقق شعارسال مجدانه تلاش کنیم.
وی افزود: امیدواریم درسال جدید با تقویت آموزش های مهارتی در رونق کسب و کار و کارآفرینی، توسعه اشتغال و اقتصاد پایدار با حمایت های مسئولان در تحقق شعار سال گام های بلندی برداریم.
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناوه با اشاره به اینکه مهارت آموزان می توانند درمدت زمان کوتاهی حرفه یاد بگیرند و وارد بازار کار شوند، گفت: ارایه و توسعه آموزش هایی که افراد بتوانند بدون هزینه کاری، حرفه ای فراگرفته و زندگی خود را بگذرانند، خدمت بزرگی برای جامعه است که این مهم از برکات آموزش فنی و حرفه ای است.
وی اظهارکرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای گره گشایی ازمشکلات مردم افتخاری بزرگ است و باید قدر این فرصت را بدانیم.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.