به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد یکشنبه شب در نشست هم اندیشی با روسا و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان افزود: دولت با وجود شرایط سخت و مشکلات اقتصادی منشا خدمات فراوانی در کشور بوده که این ادعا بزرگ نمایی و سیاه نمایی نیست و یک واقعیت است.
وی اظهارکرد: شوراها نماد دموکراسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و برخاسته از رای مردم و از مصادیق حقوق شهروندی است و در سیاست های کلی نظام و عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی نقش ایفا می کنند.
فرماندار گناوه اضافه کرد: شوراها از ظرفیت تشکل های مردم نهاد نهایت بهره را ببرند و با آنان نشست برگزار کنند.
پاک نژاد با بیان اینکه دولت تسهیلات خوبی در حوزه اشتغال پایدار و فراگیر به متقاضیان در روستا و شهر ارایه می کند اظهارکرد: روستاها باید از این تسهیلات نهایت استفاده را ببرند تا مشکل بیکاری آنان برطرف شود و دراین زمینه درصورت اعلام آمادگی همکاری خواهد شد.
وی از شورای اسلامی شهرستان خواست با همدلی و تعامل بطور مستمر نشست برگزار کند.
فرماندارگناوه افزود: طرح هایی در شهرستان افتتاح می شوند که تکمیل باشند در غیراین صورت بهره برداری نمی شوند.
وی اظهارکرد: بخشداران مرکزی گناوه و بخش ریگ در بین 25 بخشداری استان بوشهر براساس ارزیابی عملکرد به عنوان برتر انتخاب شدند.
وی گفت: باتوجه به اینکه منطقه از منابع آبی برخوردار نیست و کشور با خشکسالی مواجه است شهرداران باید برای تامین آب فضای سبز چاره اندیشی کنند.
بخشدارریگ گفت: شوراها همانگونه که از مسئولان انتظار دارند، باید به آنان نیز کمک و یاری کنند.
مسعود شیرافکن افزود: مهم ترین وظیفه شوراها مدیریت کردن انتظارات جامعه هدف است و باید در این زمینه در کنار مسئولان باشند.
وی اظهارکرد: شوراهای شهر و روستاهای این بخش با تعامل و همدلی به مردم خدمت رسانی می کنند.
دراین نشست روسا و اعضای شوراهای اسلامی روستا و بخش به بیان مسایل و مشکلات و دیدگاههای مناطق خود پرداختند و درپایان از آنان تقدیر شد.
شهرستان گناوه در شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.