به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمدتقی قاسمی شامگاه شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی در همه دوره‌ها نیاز به دفاع داشته و در این دوره دفاع از سلاح و جبهه به قلم، زبان، بیان، تفکر و فرهنگ‌سازی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف جبهه مردی مطالبه‌گری برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است گفت: باید نیازهای استان ایلام بررسی شود و دردهای ناگفته مردم به خصوص در بحث سیستم اداری بیان شود و باید آرامش را به مردم بازگرداند.   

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام با تأکید بر بی‌عدالتی‌ها و تبعیض‌ها در برهه کنونی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در آن شأنی که مورد انتظار امام راحل و رهبری است نیست.

محمدتقی قاسمی گفت: یکی از تهدیدات اصلی نظام ناکارآمدی دولت ها است که باید این ناکارآمدی مطالبه شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمار بیکاری به فلک رسیده است بیان کرد: پرداختن به مسائل و مشکلات کشور به منزله سیاه‌نمایی نیست و باید این قبیل مشکلات مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.

قاسمی با بیان اینکه گزارش‌های دروغ دردی از مشکلات کشور را کم نمی‌کند اظهار داشت: تمرکز جبهه مردمی در جهت رفع مسائل و مشکلات کشور بوده و در این راستا راهکارهای لازم نیز در نظر گرفته شده است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام در ادامه با تأکید بر اینکه این جبهه حزبی نبوده اضافه کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب صد درصد حرفه‌ای و فراجناحی بوده و مأموریتش دائمی است.

وی یکی دیگر از موضوعاتی که باید به آن پرداخت را مبارزه با فساد عنوان کرد و افزود: اختلاس‌ها و حقوق‌های نجومی برای نظام یک تهدید است و باید برای همیشه جلوی آن گرفته شود و ساده زیستی دوباره در میان مسئولان باید دوباره فرهنگ‌سازی شود.

قاسمی تولید و اشتغال را نیاز اورژانسی مردم عنوان و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی همان کلیدواژه گم شده این روزها است که نبود آن باعث ایجاد رکود و بیکاری شده است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام در پایان با اشاره به برجام و اینکه دولت خطوط قرمز نظام را نادیده گرفت گفت: دولت در موضوع برجام نه تنها هیچ چیزی به دست نیاورد بلکه در این مدت ننگ نامه‌هایی امضا شد که فقط دشمنان نظام را شاد کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617921
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.