به گزارش ایرنا، عادل دهدشتی روز یکشنبه در نشست با هیات اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان بوشهر با تبریک روز جهانی کارگر افزود: برای تولید کالای باکیفیت ایرانی و تحقق منویات مقام معظم رهبری نیازمند توجه بیشتر به مسائل و مشکلات کارگران هستیم.
وی با اشاره به ظرفیت خانه کارگر در ساماندهی مسائل کارگری بیان کرد: خانه کارگر در استان بوشهر با عضویت بیش از 6 هزار نفر ظرفیت قابل توجهی برای ایفای نقش واسط میان کارگران و دولت است.
دهدشتی ادامه داد: خانه کارگر با ظرفیت و قابلیتی که دارد می‌تواند در ارائه خدمات به کارگران در جنبه‌های مختلف نمود و ظهور بیشتری داشته باشد.
وی با یادآوری کارویژه‌های اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری اظهار داشت: یکی از کارویژه های این اداره کل پیگیری و رصد مسائل کارگری است که برگزاری منظم کمیسیون کارگری استان یکی از موارد مهم آن است.
دهدشتی با اشاره به تلاش های گسترده برای پرداخت معوقات کارگری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شهرداری‌ها در سال گذشته اضافه کرد: پارس جنوبی با بیش از 58 هزار نیروی کار یکی از مراکز مهم و استراتژیک کشور در حوزه کارگری است.
وی گفت: بر همین اساس اهتمام بیشتر وزارت نفت و شرکت های مادر به مسئولیت های اجتماعی خود می تواند مشکلات کارگران و محیط زیست را کاهش و از نارضایتی‌ این قشر ساعی و تلاشگر بکاهد.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.