به گزارش ایرنا، عادل مقدس روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزوود: برطرف کردن مشکلات دهان و دندان و ارائه خدمات مناسب در این بخش به دورترین مناطق و روستاهای استان از جمله هدف های اجرای طرح راه اندازی کلینیک های سیار دندانپزشکی است.
وی در باره خانه های بهداشت اظهار کرد: همه روستاهای بالای 400 نفر جمعیت دارای خانه بهداشت هستند که در این مراکز پزشک، ماما، کارشناس و تیم های متخصص به مردم خدمات رسانی می کنند.
مقدس با اشاره به شعار پوشش همگانی سلامت برای همه در همه جا گفت: برای تامین سلامت عموم مردم، نیاز به کمک وهمراهی همه قشرها، نهادها و مسئولان است.
وی افزود: با توجه به اینکه بیماریهای قلبی و عروقی از مهمترین علت های مرگ و میر در استان بوشهر است توجه به امر پیشگیری از اولویت های این مرکز به شمار می رود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان تاکید کرد: مردم این شهرستان باید نسبت به اقدام های پیشگیرانه و تغییر رویه زندگی خود برای پیشگیری از علل و عوامل بیماری های قلبی و عروقی همکاری و توجه لازم را داشته باشند.
وی یادآور شد: در هفته سلامت چهار طرح بهداشتی در بیمارستان امام حسین (ع) اهرم افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
مقدس با تاکید بر اهمیت حضور خیران در اجرای طرح های بهداشتی بیان کرد: در زمان حاضر 2 طرح خیرساز احداث خانه بهداشت در گورک سادات بخش دلوار و گلکی در بخش مرکزی این شهرستان در دست اجراست.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.