به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در نشست شورای ورزش استان بوشهر افزود: در شهرهای ساحلی استان بوشهر با توجه به ظرفیت های قابل توجه دریا باید ورزش های آبی بیش از پیش توسعه یابد.
وی ادامه داد: ورزش استان بوشهر در عرصه های مختلف دارای ظرفیت های ویژه است که باید زمینه شکوفایی آن فراهم شود.
گراوند با تاکید بر ساخت پلاژ با رعایت موازین اسلامی و امکانات مدرن گفت: با توجه به زیرساخت‌های ساحلی در استان بوشهر برای توسعه ورزش های آبی و دریایی باید پلاژ های ویژه با رعایت موازین اسلامی و برخوردار از امکانات موردنیاز در این استان مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: اکنون پلاژهایی در استان بوشهر وجود دارد ولی امکانات موجود در آن متناسب با استانداردهای روز نیست.
استاندار بوشهر یادآور شد: در سال گذشته با وجود مشکلات مالی در هیات‌های ورزشی ورزشکاران استان در میادین بین المللی و آسیایی خوش درخشیدند.
وی با بیان اینکه برای حل مشکلات ورزشی اعتبارات تخصیصی هیات‌های ورزشی عادلانه توزیع می‌شود ادامه داد: با رایزنی های انجام شده با وزارت ورزش و جوانان اعتباراتی امسال بین هیات های ورزشی توزیع می شود.
گراوند همچنین با قدردانی از دستگاه های مشارکت کننده در طرح نشاط اجتماعی تاکید کرد: در سال گذشته طرح نشاط اجتماعی در سراسر استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری ها و دهیاری ها به صورت مطلوبی برگزار شد و این طرح امسال نیز ادامه می‌یابد.
استاندار بوشهر با تاکید بر تحقق مطالبات ورزشکاران گفت: برای تامین خواسته‌های ورزشکاران، با برنامه‌ریزی انجام شده بزودی عملیات اجرایی ساخت سالن ورزش زورخانه ای در بوشهر آغاز می شود.
وی با بیان اینکه ورزشکاران نباید دغدغه حداقل‌ها را داشته باشند اظهار کرد: ورزشکاران که قشر جوان و نوجوان تشکیل می‌دهند از امیدهای جامعه محسوب شده و تحقق خواسته‌های آنان از اولویت برنامه‌های مسئولان است.
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بانوان ورزشکار استان بوشهر از جایگاهی مهم در کشور برخوردار هستند اظهار داشت: مایه خوشحالی است که در شورای ورزش تعداد زیادی از بانوان ورزشکار حضور دارند و مطالبه گر هستند.
استاندار بوشهر، کم تحرکی را عامل بیماری دانست و افزود: ورزش‌های همگانی در جامعه باید توسعه یابد زیرا کم تحرکی عامل اصلی تهدید سلامت انسان محسوب می‌شود.
وی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی افزود: برای کمک به ورزش از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود و در این ارتباط تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارد.
گراوند با اشاره به ظرفیت خوب آب و هوایی استان بوشهر در بیشتر ماه های سال بیان کرد: از این ظرفیت باید برای میزبانی رقابت های مختلف ملی و بین المللی در استان بوشهر استفاده کرد.
در این آیین از سه پیشکسوت ورزش استان عبد المحمد پوربهی، محمدعلی دوریشی و بهرام بهرامزاده تجلیل شد.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.