به گزارش ایرنا، فاطمه دهقانی پنجشنبه در کارگروه زنان و خانواده شهرستان گناوه افزود: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب یکی از سیاست های اولویت دار و مهم دولت تدبیر و امید در این برهه توجه به بحث اشتغال است.
وی در خصوص ایجاد زیربناهای لازم برای موفقیت در اجرای شعار سال اظهار کرد: تحقق شعارسال بستگی به همت و مشارکت جمعی همه ایرانیان دارد تا درکنار هم بتوانیم به آن دست یابیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر بیان کرد: باتوجه به دغدغه ای که رهبرمعظم انقلاب و مسئولان در این زمینه دارند باید با مشارکت همه آحاد جامعه در حمایت از کالای ایرانی که می تواند در تولید ملی اثرگذار باشد پرداخت.
وی با اشاره به نقش فرهنگ سازی و الگوی سبک زندگی در تحقق شعار سال افزود: بانوان در حمایت از کالای ایرانی و رشد اقتصاد داخلی کشور نقش مهمی ایفا می کنند.
دهقانی اضافه کرد: هرچند برخی از ایرانیان شیفتگی برای خرید کالای خارجی دارند اما پرداختن طولانی مدت به چنین روشی مضر است و باید با هوشمندی، نگرش و بینش خود را تغییر و کالای ایرانی خریداری کرد.
وی گفت: استفاده از کالای ایرانی شان ومنزلت دارد و دراین زمینه ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه قیمت مناسب از سوی تولید کنندگان ضروری است.
دهقانی ادامه داد: راه اندازی بازارچه برای ارائه دستاوردهای بانوان در 2 نقطه استان بوشهر در دستورکار قرار دارد و در این راستا حمایتهای لازم صورت می گیرد.
این مقام مسئول اظهارکرد: برگزاری کارگاههای آموزشی بانوان برای عرضه محصولات در بازار از جمله ضرورتهایی است که باید دنبال و حمایتهای لازم از این طرح در شهرستان گناوه انجام می شود.
فرماندار گناوه گفت:همانطور که زنان بعنوان نیمی از جمعیت جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کردند امروز نیز در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اثر گذار هستند.
سید علی پاک نژاد افزود: بانوان توانمند شهرستان گناوه در کشور و استان فعالیت های چشمگیری داشته و به موفقیت های خوبی نایل شوند.
وی اظهار کرد: مقدمات کار احداث پلاژ بانوان گناوه با ورود سرمایه گذار فراهم شده همچنین بوستان اختصاصی بانوان این شهر نیز در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار دارد.
وی اظهار کرد: باتوجه به فعالیت بانوان شهرستان گناوه در حوزه صنایع دستی، فراهم کردن زمینه لازم برای صادرات این دست بافته ها ضروری است.
پاک نژاد با تاکید بر ضرورت فعالیت سازمانهای مردم نهاد گفت: در همین رابطه مکانی مناسب برای فعالیت ها و برنامه های سازمانهای مردم نهاد شهرستان گناوه ایجاد شده است.
دراین نشست پروانه فعالیت انجمن بانوان آب و آفتاب گناوه به عنوان سازمان مردم نهاد در حوزه زنان اعطا شد.
6164/6047**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.