اکبر توسلی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: رویکرد بودجه عمرانی شهر بوشهر در سال جاری توسعه متوازن و ایجاد فضاهای فرهنگی و هنری در سطح محله هاست.
وی بیان کرد: با توجه به توسعه نامتوازن در محله های جنوبی شهر بوشهر در بودجه سال جاری شهرداری توجه ویژه ای به آنها شده و ایجاد فضای سبز در دستور کار است.
توسلی با اشاره به اختصاص اعتبار 13 میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل در بوشهر اظهارکرد: از محل اعتبار یاد شده توسعه پایانه، ایستگاه های اتوبوس درون شهری و مکانیزه کردن آنها، نصب علائم ترافیکی، انجام مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک و اصلاح هندسی تقاطع های شهر بوشهر برنامه ریزی شده است.
توسلی با اشاره به پرداخت 60 میلیارد ریال از بدهی های شهرداری بوشهر در پایان سال گذشته اظهار داشت: این پرداخت ها بطور مناسب مدیریت نشد و بسیاری از پیمانکاران که بدهی میلیاردی داشتند تنها موفق به دریافت چک 500 میلیون ریالی شدند اما این میزان اندک را هنوز نقد نکرده اند.
وی ادامه داد: کارگران پسماند بوشهر نیز از اسفندماه تاکنون حقوق خود را دریافت نکرده اند، این در حالی است که آنها شبانه روز درگیر نظافت شهر هستند.
توسلی یادآور شد: پرداخت نشدن حقوق کارگران در حالی است که بر اساس قرارداد با پیمانکار چنانچه شهرداری تا سقف 2 ماه پرداختی به پیمانکار نداشته باشد، پیمانکار موظف به پرداخت حقوق کارگران است.
وی ادامه داد: در ارتباط با خدمات سفر نیز باید زیرساخت های متناسب با گردشگری شهر بوشهر تدوین شود زیرا با زیرساخت های موجود امکان درآمدزایی مناسبی از گردشگران بوشهر وجود ندارد.
توسلی بیان کرد: با توجه به شمار زیاد جمعیت گردشگران نوروزی بوشهر باید ساز و کاری برای درآمدزایی از این ظرفیت و توسعه زیرساخت های شهری بوشهر فراهم شود.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.