به گزارش ایرنا، مهدی تارتار جمعه‌شب در نشست خبری پس از بازی تیم های پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران افزود: مسائل مالی ربطی به نتایج نیم فصل دوم پارس جنوبی ندارد و اگر ضعفی در تیم وجود دارد آن را بر گردن می گیرم.
وی بیان کرد: چنانچه دنبال هدف‌های بزرگتر و کسب جایگاه بالاتری در جدول رده‌بندی لیگ هستیم باید سرمایه‌گذاری بهتری در تیم صورت بگیرد.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در مجموع لیگ برتر عملکرد خوبی داشتیم و بازیکنان نیز با وجود مصدومیت با دل و جان برای پیروزی تیم تلاش می کنند.
تارتار، در ارتباط با بازی تیم های پارس جنوبی و فولاد خوزستان اظهار کرد: در این دیدار 2 تیم یک بازی برابر و تاکتیکی را به نمایش گذاشتند و با وجود اینکه هدف ما کسب سه امتیاز بود موفق به کسب این مهم نشدیم.
وی افزود: در این دیدار بازی خوبی نسبت به فولاد ارائه کردیم ولی در کسب نتیجه ناموفق بودیم که عمده دلیل آن نیز بسته شدن راه های نفوذ توسط حریف بود.
تارتار یادآور شد: تیم فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر ایران و از تیم های با سابقه بازی در جام باشگاه های آسیا است که نتیجه تساوی در برابر این تیم نمی تواند نتیجه بدی باشد.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: تیم داوری در حد و اندازه این بازی نبود و براحتی از خطاهای مرتکب شده روی پارس جنوبی چشم پوشی کرد و با سوت های خود اعصاب بازیکنان 2 تیم را بهم ریخته بود.
پارس جنوبی با تساوی برابر فولاد خوزستان 40 امتیازی شد و رده هفتم جدول باقی ماند.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.