عبدالمهدی نصیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مصوبه شورای اسلامی شهر خورموج همه شهروندان متقاضی پروانه ساختمانی را شامل می شود.
وی اضافه کرد: دوره پنجم شورای اسلامی شهر خورموج در مدت 6 ماه فعالیت رسمی خود 28 جلسه اصلی برگزار و 111 بند مصوبه داشته است که همه این مصوبات در زمینه توسعه، پیشرفت و عمران شهری است.
نصیری تاکید کرد: با تعامل بسیار خوبی که بین اعضای شورای اسلامی و شهردار و حمایت ویژه فرمانداری و سایر مسئولان شهرستان دشتی تاکنون بیشتر مصوبات این شورا اجرایی شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر خورموج اضافه کرد: یکی از مشکلات اصلی شهر خورموج خاکی بودن کوچه ها و معابر این شهر است و در زمان حاضر با وجود فعالیت های بسیار خوب شهرداران گذشته هنوز 25 درصد کوچه های این شهر خاکی است.
نصیری بیان کرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر خورموج در 6 ماه گذشته بیش از 70 کوچه این شهر آسفالت شده است.
وی افزود: 34 میلیارد ریال نیز بتازگی برای آسفالت 103 کوچه به مساحت 100 هزار مترمربع تصویب
شده که پس از تعطیلات عید نوروز عملیات اجرایی این طرح مهم در خورموج آغاز می شود.
نصیری به مشکل درآمد های شهرداری خورموج اشاره کرد و افزود: یکی از مصوبات بسیارخوب شورا اجرای طرح الکترونیکی کردن پرونده های ساختمانی و تجاری و ساخت و ساز در این شهر است که با اجرای آن درآمد شهرداری از محل عوارض سالانه به روز دریافت خواهد شد.
وی در باره فعالیت کمسیون های شورای شهر خورموج گفت: با شروع به کار شورای جدید سه کمسیون تخصصی این شورا شامل برنامه و بودجه، فرهنگی و عمران فعال شده و این کمسیون ها تاکنون 13جلسه تخصصی برای برنامه ریزی کوتاه، میان و بلند مدت شهرداری برگزار کرده اند که خروجی آن مصوبات بسیار خوب و کارشناسی شده برای عمران و توسعه شهر است.
نصیری به سایر فعالیت شورای شهر خورموج برای حل مشکلات ترافیکی و بهبود وضعیت معابر عمومی اشاره کرد و افزود: با همکاری خوب مردم و مالکان واحد های تجاری و مسکونی مشکل تعریض بازار صفا در این شهر پس از 30 سال برطرف شد و بزودی مشکل تعریض خیابان شهید رجایی که در مرکز شهر قرار دارد و بار اصلی ترافیک بازار در این خیابان است با توافقی که با مالکان در دست پیگیری است، برطرف خواهد شد.
نصیری افزود: در ایام نوروز امسال برنامه ها متنوع و با نشاطی برای مسافران و شهروندان پیش بینی شده که اجرای جشنواره نوروزی در ورودی شهر خورموج در کنار میدان خالو حسین دشتی و نمایشگاه کتاب، صنایع دستی و پخت انواع غذاها و محصولات تولیدی شهر خورموج و چاپ کتاب شعر کودک 'محمدرضا بیگناه' که به معرفی خورموج در قالب شعر کودکان پرداخته است، اجرا می شود.
شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با 40 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.