به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند شنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در این ارتباط باید از اعضای شوراهای اسلامی روستایی و شهری، دهیاران و شهرداران نقاط مختلف استان که همکاری مطلوبی در اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان دارند در هفته بزرگداشت مقام معلم تجلیل شود.
وی بیان کرد: برای تسریع در اجرای این طرح همکاری و مشارکت شهرداران و دهیاران مورد تاکید است که اعتبارات مورد نیاز طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان از طریق منابع اعتباری شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تامین می‌ شود.
گراوند، با بیان اینکه خدمات و اقدامات مهم و موثری در یکسال گذشته در حوزه آموزش و پرورش انجام شده است اظهارداشت: زحمات و تلاش‌های اعضای شورای آموزش و پرورش و فرهنگیان در تحقق مصوبه های این شورا ستودنی است.
استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعطیلات نوروزی بیان کرد: با توجه به اینکه در نوروز فرهنگیان زیادی این استان را برای مسافرت خود انتخاب می کنند، کلاس‌هایی از مدارس برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز درنظر گرفته شده است و در صورت وجود ظرفیت خالی این مکان‌ها در اختیار گردشگران و مسافران غیر فرهنگی نیز قرار گیرد.
گراوند با بیان اینکه شهرداران در نقاط مختلف استان مکان‌هایی برای اسکان گردشگران نوروزی مهیا کرده اند افزود: برای اسکان گردشگران نوروزی، ایستگاه‌های اقامت گردشگری در همه نقاط استان بویژه در مناطق ساحلی برپا می‌شود.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.