به گزارش ایرنا، مرتضی بحرانی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز و افزایش فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، فعالیت تیم های نظارت بهداشتی دامپزشکی در این استان تشدید می‌شود.
وی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده، برای اجرای طرح تشدید، کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز، اکیپ‌های نظارتی و قرنطینه‌ای در قالب 28 اکیپ کاری ثابت و سیار در روز و 40 نفر دامپزشک و 52 بازرس بهداشتی در این استان فعال شدند.
مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: زمان اجرای طرح نوروزی نظارت بهداشتی بر مواد پروتئینی از ساعت 8 تا 20 هر روز تعیین شده که تا 20 فروردین ماه سال 1397 ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این طرح از همه مراکز توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی اعم از مرغ فروشی‌ها، قصابی‌ها، ماهی فروشی‌ها، رستوران‌ها و غذافروشی‌ها نظارت بهداشتی می‌شود.
بحرانی گفت: در این ارتباط رعایت بهداشت فرآورده، فرد عرضه‌کننده و ابزار کار مورد توجه است.
وی با بیان اینکه دامپزشکی استان بوشهر همه تلاش خود را برای تامین و تضمین سلامت مواد غذایی و عرضه مناسب آن به عموم مردم بکار می‌گیرد افزود: در این بین از طریق تلفن گویای 1512 و سامانه پیامکی 30002849 آماده دریافت نظرها و پیشنهادهای هم‌استانی‌ها هستیم.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.