به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین احمدی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر گناوه افزود: رسانه ها یکی از مهم ترین وسایل ارتباط جمعی هستند که نقش مهم اطلاع رسانی و بیان عقاید را بر عهده دارند تا به عنوان ابزاری کارآمد برای هدایت جامعه استفاده شوند و ازاین طریق به رسالت آگاهی بخشی خود جامه عمل بپوشانند.
وی یادآورشد: زندگی انسان امروزی بیش از هر زمان دیگر مرهون تلاش فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی است که بدون هیچ چشم داشتی، آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار می دهند.
فرمانده انتظامی گناوه نقش رسانه ها را در پیشگیری از جرایم و آسیب ها در جامعه مهم دانست و افزود: برقراری نظم و امنیت عمومی با تلاش همگانی حاصل می شود.
احمدی گفت: قانونمندی و پای بندی به مقررات راهنمایی و رانندگی در بین شهروندان به عنوان یکی از گام های مهم در برقراری نظم و امنیت قلمداد می شود که ضرورت دارد دراین زمینه اهتمام جدی داشته باشند.
وی همچنین به موضوع چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: باتوجه به احتمال حوادث ناگوار در چهارشنبه سوری، از خانواده ها انتظار می رود که نظارت و مراقبت کامل بر فرزندان خود داشته باشند.
احمدی افزود:تلاش نیروی انتظامی و سایر دستگاهها در آیین چهارشنبه سوری پرهیز از هرگونه آسیب به همشهریان است اما درصورتی که افرادی آسایش و آرامش دیگران را تحت الشعاع خود قراردهند با آنان قاطعانه برخورد می کند.
وی گفت: آیین چهارشنبه سوری که درگذشته درکمال آرامش برگزار می شد در سالیان اخیر از آن حالت خارج و با ورود مواد محترقه به بازار ، این آیین دیرینه، رنگ و بوی ناخوشایندی به خود گرفته و موجب سلب آرامش و آسایش مردم و به وجود آمدن سوانح و رویدادهای تلخی برای خانواده ها شده است.
وی اظهارکرد: کارشناسان فرماندهی انتظامی این شهرستان در چند روز اخیر بمنظور آگاهی و اطلاع رسانی از فلسفه و آسیب های ناشی از چهارشنبه سوری اقدام به آموزش اقشار مختلف ازجمله دانش آموزان در مدارس کرده است.
فرمانده انتظامی گناوه افزود: نیروی انتظامی برنامه ریزی و تمهیدات لازم را برای برگزاری آیین چهارشنبه سوری در سطح این شهرستان اندیشیده و در آمادگی کامل بسر می برد.
آیین چهارشنبه سوری در بندرگناوه برخلاف اغلب دیگر شهرهای کشور بجای سه شنبه در چهارشنبه شب برگزار می شود.
نعمت الله بهروزی مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی گناوه نیز با تقدیر ازحضور فرمانده انتظامی و هیات همراه در دفتر ایرنا، درخصوص تاریخچه و اهداف و سیاست های سازمان خبرگزاری جمهوری و نحوه تهیه خبر و نشر آن مطالبی بیان کرد.
در پایان این دیدار ، فرمانده انتظامی گناوه از همکاری و تلاش مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی تقدیر و لوح سپاس منقش به آرم این نیرو اهدا کرد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی دفترگناوه در شمال استان بوشهر در 19 آذر سال 1370 افتتاح که علاوه بر این شهرستان، حوزه شهرستان دیلم را تحت پوشش فعالیت خود قرار داده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.