نادر شفیع خدایی روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با ورود امواج ناپایدار به جو استان به تدریج بر مقدار ابرها در آسمان استان افزوده می شود و با افزایش ناپایداری های جوی در برخی از ساعات از روزهای یکشنبه تا دوشنبه در برخی نقاط رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تند باد لحظه ای پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی همچنین نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا طی امروز و فردا ست که پیش بینی می شود غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده های غالب مدت یاد شده باشد.
شفیع خدایی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی و در طول روز غبار محلی پیش بینی شده است.
وی گفت: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا 28 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که گاهی تا 32 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
شفیع خدایی یادآورشد: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس 30 تا 60 سانتیمتر پیش بینی شده که گاهی تا 90 سانتیمتر نیز می رسد.
وی افزود: فردا زمان مد اول دریا ساعت 02:23 بامداد، جزر اول ساعت 06:30، مد دوم ساعت 13:03 و جزر دوم ساعت 21:38 پیش بینی شده است.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.