دبیر برگزاری دهمین نکوداشت روز بوشهر در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا گفت: هفته فیلم بوشهر از 12 اسفنده ماه به مدت یک هفته برگزار می شود که در این مدت 9 فیلم کارگردانان بوشهری بصورت رایگان در معرض دید عموم شهروندان قرار می گیرد.
فاطمه صفری زاده افزود: با توجه به استعدادهای وافر هنرمندان بوشهری در عرصه فیلم سازی برای نخستین بار در ویژه برنامه های هفته بزرگداشت روز بوشهر برگزاری هفته فیلم بوشهر گنجانده شده است.
وی اظهار کرد: هفته فیلم بوشهر از 12 تا 17اسفندماه هر شب از ساعت 19 در کافه حاج رئیس واقع در خیابان انقلاب پذیرای بازدیدکنندگان است.
صفری زاده ادامه داد: براساس برنامه زمان بندی شنبه شب به عنوان شب افتتاحیه فیلم 'روی پوست نهنگ' به کارگردانی رامتین بالف در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.
وی افزود: در شب های دوم و سوم هفته فیلم بوشهر نیز به ترتیب فیلم های' بمباسی' به کارگردانی مصطفی غضنفری و فیلم 'کوچه آلبالو' به کارگردانی کریم فائقیان اکران می شود.
صفری زاده ادامه داد: در شب های چهارم و پنجم نیز به ترتیب 2 فیلم 'گلستان 1318' و 'رویای ناقوس' به کارگردانی مهدی تنگستان و 2 فیلم 'قصه ظهر جمعه' و 'قرمز، مارمولک و آقا و خانم اسمیت' به کارگردانی حسن خمسه به اجرا در می آید.
وی افزود: در شب های ششم و هفتم نیز به ترتیب فیلم های 'impression xps160' و 'رنگان 99' به کارگردانی تیام یابنده و 'پنجره' به کارگردانی حسین صافی به نمایش گذاشته می شود.
18 اسفند سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت به عنوان روز بوشهر معرفی شده و هر ساله در هفته منتهی به این روز ( 12تا 18 اسفند) ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و پژوهشی در سطح شهر بوشهر برگزار می شود.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.