به گزارش ایرنا، حسن اسماعیلی روز پنجشنبه در آئین تودیع ومعارفه شهردار دیلم افزود: دولت تدبیر و امید در راستای توازن بین منطقه ای و اشتغال از دو طرح بزرگ اقتصادی بخش خصوصی شامل سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان و شهرک صنعتی دیلم با بیش از 5 هزار میلیارد تومان حمایت کرده است.
وی تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرحها گام های اثربخشی در پیشرفت و توسعه شهرستان دیلم برداشته می شود.
فرماندار دیلم با تقدیر از صبر و تحمل مردم و کارکنان شهرداری در مدت انتخاب شهردار جدید افزود: دخالت در انتخاب شهردار را توهین به شعور شورا می دانم و در این مدت دراین امر هیچ دخالتی نداشتم.
اسماعیلی اضافه کرد: شهردار باید با سعه صدر با مردم و دستگاههای اجرایی ارتباط برقرار کند
وی اتحاد و همبستگی همه مسئولان، مردم، فعالان اجتماعی و رسانه ای را لازمه توسعه همه جانبه و متوازن شهرستان دیلم عنوان کرد.
فرماندار دیلم نگاه دولت به نیروهای بومی این شهرستان را مثبت دانست و گفت: از همه گروهها، فعالان اجتماعی و دیگر قشرها انتظار می رود ازتخریب که مانع رشد و سرمایه سوزی نیروی های انسانی منطقه می شود پرهیز کنند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر نیز گفت: مردم از سرمایه های اصلی نظام و انقلاب اند و هر زمان به خواست و نظر آنان احترام گذاشتیم مشکلات نیز بهتر برطرف شده است.
کاظم مرادی افزود: باتوجه به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های بکر شهرستان دیلم، باید فضا و تدبیر ویژه ای برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در این شهرستان اندیشیده شود.
وی بیان کرد: مسئولان دستگاههای اجرایی این شهرستان باید زمینه لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری را فراهم کنند.
در این نشست فاضل دریانورد بعنوان شهردار دیلم معرفی و از خدمات ایوب ترک زاده سرپرست شهرداری دیلم تقدیر شد.
6164/7215/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.