به گزارش ایرنا، یدالله مشتاقی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شهرستان دشتی با 15 درصد دارای بالاترین نرخ بیکاری در استان بوشهر است و برای حل این مشکل و اشتغال زایی برای جوانان این شهرستان نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی و حمایت و تعامل بیشتر خبرنگاران و رسانه ها هستیم.
وی اضافه کرد: کارگروه اشتغال شهرستان دشتی آماده پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال زایی به جوانان جویای کار در زمینه های تولیدی، خدماتی و توزیعی است.
وی به خدمات و فعالیت های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتی در چهار سال گذشته اشاره کرد و افزود: اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتی در چهار سال گذشته سه بار به عنوان اداره برتر و مدیر آن نیز به عنوان مدیر برتر در استان بوشهر انتخاب شده است و این حاصل تلاش ها و زحمات همه کارکنان این اداره و همکاری سایر نهادها بوده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتی اضافه کرد: با تلاش کارکنان این اداره در چهار سال اخیر بیش از 60 درصد پرونده های اختلافی بین کارگران و کارفرماها به سازش رسیده است.
مشتاقی ادامه داد: در زمان حاضر 83 نفر در این شهرستان از بیمه بیکاری استفاده می کنند.
وی اظهار داشت :در زمان حاضر 472 شرکت تعاونی در زمنیه های تولید کشاورزی، صنعتی، صنایع دستی، خدماتی و توزیعی در دشتی فعال هستند که نقشی بسیار مهم در اشتغال زایی دراین شهرستان دارند.
مشتاقی تاکید کرد: خبرنگاران به عنوان بازوی توانمند مدیران هستند و این اداره برای رسیدن به توسعه پایدار شهرستان همواره آماده شنیدن نقطه نظرها، انتقادها و پیشنهادهای خبرنگاران به عنوان زبان گویای جامعه است.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.