به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز دوشنبه به نقل ازعبدالکریم گراوند در جریان بازدید از برخی پایگاه های خبری و مطبوعات محلی بوشهر افزود: با توجه به حجم بالای اعتبار مورد نیاز برای این طرح، مقرر شده 85 درصد اعتبار آن از محل فاینانس خارجی (کشور چین) و 15 درصد هم از اعتبار مصوب داخلی تامین شود.
وی اضافه کرد: در نشست با اعضای کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی در استانداری بوشهر مقرر شد 15 درصد سهم اعتبار ریلی را دولت از صندوق توسعه ملی تامین کند.
گراوند گفت: براین اساس حتی اگر امور مربوط به فاینانس طرح آماده نشود این میزان اعتبار را سال آینده برای طرح راه آهن بوشهر - شیراز در اختیار داریم.
استاندار بوشهر درباره کالای همراه ملوان (ته لنجی) بیان کرد: در زمینه کالای همراه ملوان مصوبه دولتی وجود دارد.
وی افزود: دستگاه های نظارتی در مورد کالای همراه ملوان گزارش هایی ارائه کردند که باعث ایجاد حساسیت شده اما نهایت تلاش و پیگیری خود را برای حل این مشکل انجام می دهیم.
گراوند، در باره تعطیلی روزهای پنجشنبه بیان کرد: هرچند تعطیلی پنجشنبه ها خلاف قانون است اما درزمان حاضر استان های بوشهر، خوزستان و ایلام تعطیل هستند و این موضوع بجد و با کار کارشناسی پیگیری می شود.
استاندار بوشهر با بیان اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام از اولویت استان به شمار می رود گفت: تا زمانی که طرح های مهم نیمه تمام در استان تکمیل نشود، طرح جدید دیگری شروع نمی شود.
وی در ارتباط با نقش رسانه ها اظهار کرد: مطبوعات و رسانه ها چشم بینای جامعه هستند.
استاندار بوشهربا تاکید براینکه نگاه سیاسی در کار رسانه ها و مطبوعات جذابیت ندارد گفت: مطبوعات با وجود حمایت از دولت باید مسائل و مشکلات جامعه را هم منعکس و راهکارهای رفع این مشکلات را بیان کنند.
گراوند تاکید کرد: از انتقاد سازنده استقبال می کنیم و شاه بیت این انتقاد هم باید اصلاح امور باشد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه نقدهای از سر عصبانیت را با آرامی پاسخ می دهیم، گفت: در مورد انتصاب های اخیرحق دارم پس از مشاوره، بررسی و کارهای کارشناسی، تصمیم گیری کنم و هیچ انتصابی بدون دلیل انجام نشده و بنا نیست همه مسائل در تصمیم گیری ها را بیان کنم.
وی درحین بازدید از تحریریه روزنامه پیام عسلویه بوشهر بیان کرد: در این نشریه شاهد انصاف، عدالت و نقد منصفانه هستیم.
استاندار بوشهر همچنین دربازدید ازهفته نامه خلیج فارس نیز با تاکید براستقبال ازانتقاد سازنده افزود: رسانه ها اگر انتقاد نکنند از رسالت اصلی خود خارج می شوند.
وی همچنین در دفتر تحریریه هفته نامه نصیر بوشهر گفت: تلاش می شود مطبوعات با فراغ بال و رعایت چارچوب ها فعالیت کنند.
در این بازدید ها مدیران مسئول و سردبیران و خبرنگاران روزنامه پیام عسلویه، هفته نامه خلیج فارس و نصیر بوشهر مسائل، مشکلات، پیشنهادها و پرسش های خود را مطرح کردند.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.