جلیل پولادی روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: شهر دیر مرکز شهرستان تنها یک زمین چمن طبیعی فوتبال دارد و برای انجام بازی ها کافی نیست و تصمیم گرفتیم که یک زمین چمن مصنوعی در کنار آن ها احداث شود.
وی اضافه کرد: در زمان حاضر طرح های ورزشی بسیار خوبی با پیشرفت بالای 80 درصد در شهرستان دیر در دست اجراست که امیدواریم بزودی مورد بهره برداری قرار گیرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر اظهارداشت: این طرح ها شامل تعمیر خوابگاه ورزشکاران، سالن های نصر و بانوان دیر، بردستان، آبدان، زمین چمن فوتبال دوراهک و چمن فوتبال مصنوعی بردستان با اعتبار بالای 20 میلیارد ریال است.
وی بیان کرد: سال گذشته چمن فوتبال شهر بردخون با اعتبار 6میلیارد ریال به بهره برداری رسید و امسال اولین خانه ورزش روستایی الی شمالی راه اندازی شد.
پولادی ادامه داد: در زمان حاضر سه هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 48 هیات ورزشی در شهرستان دیر فعالیت می کنند.
وی ضمن قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان استان و حمایت فرماندار دیر گفت: تلاش ما این است که با حمایت ها و همکاری روسای هیات ها و مدیرکل ورزش و جوانان استان ورزش دیر را در استان و کشور مطرح کنیم.
پولادی، اهمیت به ورزشهای همگانی را اولویت اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر عنوان کرد و افزود: توسعه ورزش نیازمند حمایت جدی و همکاری همه دستگاه های اجرایی است و این اداره در حد توانایی مالی که دارد از ورزش حمایت کرده و در آینده نیز این شیوه را ادامه خواهد داد.
7207/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.