به گزارش ایرنا، امرالله پاراد روز چهارشنبه در آیین اختتامیه این مانور افزود: 50 گروه عملیاتی متشکل از 200 تن از نیروهای فنی و عملیاتی، چهار اکیپ نظارتی و ارزیابی، 50 نفر در قالب کارکنان پشتیبانی و تدارکات با بهره گیری 165 دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک در برگزاری این مانور مشارکت داشتند.
وی بیان کرد: در قالب مانور یاد شده ظرف مدت چهار ساعت با تلاش و همت کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نصب 115 اصله پایه بتنی، ساماندهی شبکه فشار متوسط به طول هفت کیلومتر، بکارگیری هشت دستگاه تجهیزات مانوری و کلید زنی منصوبه، تعویض سطح مقطع هادی شبکه به طول 2 کیلومتر و افزایش قدرت مکانیکی شبکه به طول 15کیلومتر بدون کوچکترین حادثه برگزار شد.
پاراد ادامه داد: با توجه به اهمیت برق به عنوان یک زیرساخت حیاتی و مهم در بحران ها، بهسازی و تامین برق یکی از مهم ترین پارامترهای تعیین کننده است.
وی افزود: در این ارتباط برگزاری رزمایش هایی برای افزایش توان عملیاتی کارکنان در مدیریت بحران های احتمالی حایز اهمیت ویژه ای است که این شرکت به برگزاری آن اهتمام ویژه دارد.
پاراد یادآور شد: در این رزمایش بزرگ اصلاح و بهسازی شبکه برق برای کسب آمادگی برای مقابله با بحران های احتمالی بوده که امیدواریم در رزمایش های بعدی عملیات مشابه بدون اطلاع قبلی باشد.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.