به گزارش ایرنا، امرالله پاراد روز چهار شنبه درحاشیه این رزمایش با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: با توجه به ضرورت مراکز حساس و مهم به داشتن مولدهای اضطراری نیاز است دستگاه ها الزام به خریداری تجهیزات، تعمیرات و نگهداری مولدهای اضطراری برای اتاق مدیریت بحران خود شوند.
وی بیان کرد: در این ارتباط برگزاری نشست هماهنگی با مدیران دستگاه های اجرایی برای تبیین و نهادینه کردن مقوله پدافند غیرعامل یک ضرورت است.
پاراد ادامه داد: با توجه به نقش پدافند غیرعامل در کاهش خسارت ها در مواقع بحرانی اهمیت به موضوع پدافند غیرعامل باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری بوشهر با تقدیر از فعالیت های شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با توجه به افزایش پایداری شبکه برق در استان بوشهر امید است اقدام های لازم برای افزایش رضایت و بهره وری هر چه بهتر مشترکان برق این استان پیش بینی شود.
کاظم مرادی افزود: در این ارتباط تلاش می کنیم تا بخشی از اعتبارات سرمایه ای استان بوشهر صرف تجهیز اتاق بحران دستگاه ها به خرید ژنراتورهای اضطراری شود.
رئیس گروه مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز گفت: از دیدگاه پدافند غیرعامل نیاز است اعتبار خاصی برای زمینی کردن شبکه های هوایی برق در سطح شهرستان های اولویت دار این استان تخصیص یابد.
عباس ریز افزود: از دیدگاه پدافند غیرعامل تمام دنیا پدافند غیرعامل را روی شهرهای هوشمند اجرا می کنند که با توجه به انتخاب بوشهر به عنوان پایلوت اجرای پروژه شهر هوشمند از همین ابتدا نسبت به این امر توجه ویژه شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.