به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در دومین نشست شورای هماهنگی مدیران بازرسی ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان بوشهر افزود:در دهه فجر میز خدمت با هدف تقویت ارتباط مردم با مسئولان و پاسخگویی به مطالبات آنان در مصلی های نماز جمعه استان برگزار شد.
وی بیان کرد: در سفرهای شهرستانی مسئولان استان بوشهر که با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار می شود، مسئولان از برنامه ملاقات مردمی غافل نشدند.
استاندار بوشهر افزود: دور دوم سفرهای استانی نیز با هدف توسعه عمرانی پیش بینی شده ولی با این حال همانند دور نخست سفرها موضوع اقتصاد مقاومتی که همواره از تاکیدهای رهبر معظم انقلاب است مورد تاکید ویژه قرار دارد.
گراوند یادآور شد: همچنین برای جلوگیری از ایجاد اختلال در روند خدمات دهی به مردم، نشست مدیران ارشد استان بوشهر به ساعت های غیر اداری منتقل شده است.
وی با تاکید بر حمایت از طرح های اشتغالزایی و سرعت بخشی در ارائه خدمات به سرمایه گذاران اظهار کرد: تلاش می شود با فعال سازی پنجره واحد تجاری زمینه پاسخگویی شفاف و مطلوب به سرمایه گذاران در کوتاه ترین زمان ممکن در استان فراهم شود.
گراوند ادامه داد: در صورت پاسخگویی و خدمات دهی مطلوب دستگاه های اجرایی به مردم بدون شک اعتماد مردم به نظام اداری نیز افزایش می یابد.
وی افزود: حوزه بازرسی از جمله حوزه هایی است که به بهبود امور، سالم سازی فضای کار و تلاش و مبارزه با فساد کمک می کند.
استاندار بوشهر تاکید کرد: حوزه بازرسی چشم تیزبین هر مجموعه اداری به شمار می آید.
استاندار بوشهر همچنین با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: این زمان شناسی و حضور باشکوه مردم بدون شک مسئولیت مدیران دستگاههای اجرایی را دوچندان کرده و آنها باید بیش از پیش برای خدمت به مردم تلاش کنند.
گراوند افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن درحقیقت بیعتی دوباره با آرمانهای نظام و انقلاب است.
6047/7212**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.