به گزارش ایرنا، عباس قلی پور روز چهارشنبه درحاشیه نشست هم اندیشی با رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور درجمع خبرنگاران افزود: میز خدمت اکنون در عمده دستگاه های اجرایی استان بوشهر راه اندازی شده و در اسفندماه نیز این میزها مورد بازرسی قرار می گیرند.
وی بیان کرد: میز خدمت در واقع جایگزین میز ارتباطات مردمی است که با هدف تسریع روند پاسخگویی شفاف و صریح به مردم صورت می گیرد.
قلی پور افزود: پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم یکی از رسالت‌ها و ماموریت‌های مدیران است و در این ارتباط باید با بستر سازی مناسب زمینه تسهیل ارتباط بین مردم و دولت بیشتر فراهم شود.
مدیرکل مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهرگفت: یکی از همکاران مجرب و مسلط به ارتباطات مردمی مسئولیت میزخدمت را برعهده دارد.
وی با اشاره به نقش مهم سامانه ارتباطات مردمی دولت با عنوان سامانه تلفنی 111 سامد(سامانه اطلاع رسانی مردم و دولت) عنوان کرد: با تحقق اهداف یاد شده، تمامی خدمات ارائه شده به صورت بر خط در سامانه سامد ثبت و تمامی ملاقات‌های مردمی مدیر و معاونان ادارات از طریق میز خدمت در بستر این سامانه زیر نظر مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی شکایات و بازرسی دستگاه اجرایی صورت می‌ گیرد.
قلی پور افزود: پیش بینی استقرار سامانه سامد در میز خدمت الکترونیکی دستگاه ها صورت گرفته که با تحقق این روند پاسخگویی مدیران به مردم شتاب می گیرد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.