هادی زارع پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد شامل 251 فرهنگی نمونه شهرستانی و منطقه ای و 16 فرهنگی نمونه استانی است.
وی افزود که با برگزاری 13 همایش در شهرستان ها و مناطق 13 گانه کهگیلویه و بویراحمد در طول هفته بزرگداشت مقام معلم سال جاری از این تعداد فرهنگی نمونه استان تجلیل خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ستاد بزرگداشت مقام معلم این استان برای انتخاب فرهنگیان نمونه از بهمن سال 1395 تشکیل و فعال شد.
زارع پور عنوان کرد که امتیاز مورد نیاز برای انتخاب فرهنگیان نمونه کهگیلویه و بویراحمد در بخش شهرستانی و منطقه ای 250 و برای فرهنگیان نمونه استانی نیز 300 است.
وی ابراز داشت: رویکرد اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر جلب همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی این استان برای تجلیل از فرهنگیان نمونه استان است.
زارع پور با اشاره به اینکه معلمان نقش هدایتگری آینده سازان جامعه را بر عهده داشته و رسالت آنان مهم و ارزشمند است، گفت که وزارت کشور به تازگی بخشنامه ای را در زمینه تجلیل دستگاه های اجرایی استان ها از فرهنگیان نمونه در هفته بزرگداشت مقام معلم سال جاری ابلاغ کرده است.
12 تا 18 اردیبهشت هر سال به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به نام هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.
افزون بر 149 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.