محمد حسینی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: مجتمع فرهنگی هنری شهر جم نخستین پروژه ای بود که با 35 میلیارد ریال اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع با ظرفیت گنجایش 600 نفر ظرف مدت 15 ماه اجرا می شود.
حسینی ادامه داد: دومین پروژه نیز پل 5 دهانه ارتباطی بین محله اسلام آباد و چاه دراز شهر جم است که این پروژه نیز با 12.5 میلیارد ریال اعتبار ظرف مدت سه ماه احداث می شود.
وی عنوان کرد: عملیات اجرایی دیوار حفاظتی شهر جم نیز به طول یکهزار و 500 متر و با 1.87 میلیارد ریال اعتبار آغاز شده که مدت احداث آن پنج ماه پیش بینی شده است.
حسینی افزود: میدان آسیاب شهر جم (با المان چرخ آسیاب و آب نما) چهارمین پروژه ای است که عملیات اجرایی آن با 2.5 میلیارد ریال اعتبار آغاز شده که مدت زمان اجرا آن سه ماه است.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی شهر جم با ظرفیت گنجایش 250 خودرو اظهار داشت: این پروژه در یکهزار و 350 متر مربع و در 5 طبقه در شهر جم احداث می شود که عمده هدف آن کاهش بار ترافیک شهری است.
حسینی یادآورشد: اعتبار اختصاص یافته برای تملک زمین این پروژه 2.81 میلیارد ریال است و پیش بینی شده در مجموع 50 میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شود.
وی افزود: عملیات اجرایی مجتمع تجاری اداری بهارستان جم نیز با اعتبار 80 میلیارد ریال آغاز شد.
حسینی ادامه داد: این پروژه در هشت طبقه شامل پارکینگ، تجاری، شورای شهر و کمیسیون های مرتبط، اداری و مهمانسرا با زیربنای چهار هزار متر مربع احداث می شود.
وی اظهار کرد: پارک محله ای ولیعصر(عج) شهر جم نیز در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع با سه میلیارد ریال اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز شد.
حسینی اظهار داشت: دو دستگاه پل در امتداد بلوار غدیر شهر جم که این شهر را به روستاهای زیبا مکان و کوری متصل می کند نیز با 6 میلیارد ریال اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی افزود: پل ارتباطی محله ولیعصر جم نیز با سه میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.