مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: با شناسایی زمین مورد نظر و تعیین ضوابط فنی بازار روز خودرو در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، موسی کنعانپور در جلسه مشترک کمیسیون ایمنی راه‌ها در استانداری اردبیل اظهار کرد: شورای فنی ترافیک ضوابط مورد نظر را با توجه به پیشنهاد سه محل هم برای احداث پارگینگ خودروهای سنگین و هم بازار روز خودرو تدوین کرده است.
وی با بیان اینکه در جاده خلخال و کارخانه سرنگ‌سازی پیشنهادات برای جذب سرمایه‌گذار با هدف راه‌اندازی این دو مکان طرح شده است، خاطرنشان کرد: برای بازار روز خودرو بیش از یک هکتار و برای احداث پارکینگ خودروهای سنگین نیز دو هکتار زمین به همراه جذب سرمایه‌گذار و استعلام از دستگاه‌های مختلف انجام شده تا به سرعت زمینه اجرایی این پروژه‌ها فراهم آید.
مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه در سطح شهر با توجه به توقف خودروهای سنگین در محلات و شهرک‌های مختلف وضعیت نابسامان و افتضاحی را شاهد هستیم، بیان کرد: ضرورت دارد با یک طراحی مناسب و جانمایی مطلوب با احداث پارکینگ خودروهای سنگین به عنوان دومین پروژه اجرایی در اردبیل بتوانیم ساماندهی خودروهای سنگین را در این مناطق پیش‌بینی شده شاهد باشیم.
کنعانپور گفت: در بحث بازار روز خودرو که جمعه‌ها فعال‌تر خواهد بود به مانند بسیاری از استان‌ها امر خرید و فروش خودرو انجام می‌شود.
وی در ادامه با قدردانی از کارهای اساسی و زیربنایی در مهار آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای، تصریح کرد: جا دارد رسانه‌ها عملکرد راهداری و پلیس را به صورت گسترده اطلاع‌رسانی و آگاهسازی کرده تا زمینه برای آگاهی بیشتر مردم از کارهای انجام شده فراهم آید.
مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل در مورد شناسایی 61 نقطه حادثه‌خیز به ویژه مسیرهای ارتباطی همجوار با کانال‌ها و رودخانه‌ها، بیان کرد: به رغم کمبود اعتبارات عمرانی باید هر سال چندین نقطه را ایمن‌سازی کنیم که در این زمینه می‌توانیم از اعتبارات اختصاصی به دهیاری‌ها و توسعه زیربناهای روستایی استفاده کنیم.
کنعانپور نصب دوربین‌های کنترل تخلفات رانندگی در سطح شهر اردبیل و آموزش و آگاهسازی مردم را در کاهش تخلفات یادآور شد و گفت: اقدامات خوب پلیس راه و پلیس راهور نشان دهنده کاهش آمار تصادفات فوتی و جرحی است که قرار گرفتن در بین استان‌های کم حادثه افتخاری برای استان اردبیل محسوب می‌شود.
وی از پیگیری‌ها برای جذب 4 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های راهسازی جنوب استان خبر داد و افزود: به رغم محدودیت منابع اعتباری ما ایمن‌سازی راه‌ها و محورهای مواصلاتی را در اولویت قرار دادیم و قطعا با شکل‌گیری کمیته کاری سعی‌مان بر این خواهد بود تا حرکت‌های موثری را انجام دهیم تا کسی به خود جرات ندهد با جان مردم در جاده‌ها بازی کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.