به گزارش ایرنا، محسن امیریان روزسه شنبه در بازدید از طرح های عمرانی در دست اجرا از محل اعتبارات مناطق نفت خیز در دشتی استان بوشهر افزود: در زمان حاضر 280 طرح عام المنفعه فعال توسط وزارت نفت در کشور در دست اجراست.
وی اضافه کرد: در چند سال اخیر 700 میلیارد ریال برای اجرای طرح های مهم عمرانی در استان بوشهر هزینه شده است.
مدیر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز وزارت نفت اضافه کرد: هم اکنون چند طرح عمرانی مهم در زمینه راهسازی، بهداشت ودرمان، آبخیزداری، آموزشی با اعتبار 70 میلیارد در شهرستان دشتی در دست اجراست.
امیریان ادامه داد: طرح ‌های بهسازی، توسعه و اصلاح راه ارتباطی گزدراز به چاه حسین جمال، ساخت پل بزرگ بر رودخانه مند در جاده کاکی به شیخیان، بهسازی واصلاح راه ناصری به شنبه و جاده خورموج به لاورشرقی و دشت پلنگ و توسعه وتجهیز بیمارستان زینبیه به عنوان بیمارستان معین نفت در شهر خورموج از مهمترین طرح های در دست اجرا در شهرستان دشتی است.
مدیر نظارت بر اجرای طرح های عمرانی مناطق نفت خیز وزارت نفت بیان کرد: اجرای این طرح ها به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی در استان بوشهر و شهرستان دشتی است.
امیریان گفت: در بازدید امروز به اتفاق نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان دشتی از این طرح های عمرانی تصمیم های بسیار خوبی برای تامین اعتبار گرفته شد و امیدواریم با بهره برداری این طرح ها هرچه زودتر شاهد حل مشکلات مردم در این مناطق باشیم.
مدیر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز وزارت نفت اضافه کرد: پیش از این سه بیمارستان عسلویه، کنگان و جم به عنوان بیمارستان های معین وزارت نفت تعیین شده بودند و پیگیری های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و براساس امضای موافقت نامه سه وزیر نفت، بهداشت و درمان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیمارستان زینبیه خورموج نیز به عنوان بیمارستان معین نفت معرفی شده است.
وی یاد آورشد: تعیین بیمارستان زینبیه خورموج به عنوان بیمارستان معین نفت سبب رشد و توسعه و حل مشکل جذب پزشکان متخصص در این مرکز درمانی خواهد شد.
امیریان اضافه کرد: امسال از محل کمک های وزارت نفت 25 میلیارد ریال برای تجهیز و توسعه بیمارستان زینبیه خورموج اختصاص یافته است.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.