به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت تولیدی پوشاک پویان پوش دشتی بوشهر شامگاه دوشنبه
در این آئین گفت: این واحد تولیدی با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای دشتی در روستای لاور شرقی شهرستان دشتی راه اندازی شده است.
فاطمه فرهادی افزود: در این واحد تولیدی انواع پوشاک به وی‍ژه پوشاک کار برای واحد های کارگری در سطح شهرستان و استان تولید و زمینه اشتغال 18 نفر از جوانان بومی روستای لاور شرقی به صورت مستقیم فراهم می شود.
وی تصریح کرد: در این واحد تولیدی سالانه بیش از 120 نفر از جوانان این روستا به صورت رایگان مهارت خیاطی و تولید پوشاک را فرا می گیرند.
مدیر عامل شرکت تولیدی پوشاک پویان پوش دشتی افزود: برای ساخت، تجهیز و راه اندازی این واحد تولیدی 2میلیارد و 500 میلیون ریال از محل آورده سرمایه گذار هزینه شده است.
سرپرست فرمانداری دشتی نیز گفت: دولت در راستای اشتغال زایی و توسعه واحد های تولیدی آماده هر نوع همکاری از جمله پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه و تجهیز واحدها را دارد.
عبدالله نادری از همه مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان دشتی خواست برای سرمایه گذاری و اشتغال زایی جوانان و رفع موانع تولید تمام همت خود را بعمل آوردند.
همچنین 2 طرح عمرانی روستایی شامل خانه بهداشت و طرح هادی روستایی با هشت میلیارد ریال اعتبار در روستاهای جبرانی و الی شمالی شهرستان دیر مورد بهره برداری قرار گرفت.
فرماندار دیر در این آئین گفت: از ابتدای انقلاب دولتها خدمات شایسته ای در روستاها انجام داده اند که در دولت تدبیر و امید این خدمات چند برابر شده است.
حمزه اعتماد افزود: در کمیته برنامه ریزی امسال 20 میلیارد ریال برای عمران و آبادانی روستاهای این شهرستان اختصاص یافته است.
وی تصریح کرد: از محل تفاهم نامه نفت نیز 75 میلیارد ریال به روستاهای شهرستان دیر اختصاص یافته که برای هر روستا پنج میلیارد ریال ابلاغ شده است.
مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیر نیز گفت: طرح هادی روستایی الی شمالی به طول 760 متر با اعتبار پنج میلیارد ریال از محل پروژه نفت تامین اعتبار شده است.
آرمان جلایی افزود: در زمان حاضر 15 طرح هادی روستایی با 47 درصد پیشرفت فیزیکی در روستاهای این شهرستان در دست اجراست.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر نیز گفت: بازسازی خانه بهداشت فاتح روستای جبرانی با زیربنای 130 مترمربع و سه میلیارد ریال اعتبار ازمحل اعتبارات شرکت پتروشیمی فاتح کیمیا و دانشگاه علوم پزشکی تامین اعتبار شده است.
احمد آخوندی افزود: در زمان حاضر 10 خانه بهداشت در شهرستان دیر فعال هستند که از آغاز طرح تحول سلامت هشت خانه بهداشت نوسازی و بهسازی و 2 خانه بهداشت دیگر در روستای الی شمالی و مغدان نیاز به بازسازی دارند.
6047/7207** خبرنگار: عباس بحرانی*انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.