به گزارش ایرنا، طاهره نظم ده روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران به مناسبت هفته بهزیستی در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: ارائه تسهیلات با نرخ سود 4درصد به نیازمندان دارای تخصص فنی و حرفه ای برای کسب وکار از دیگر اقداماتی است که دراین زمینه مورد توجه قرار گرفته است.
وی ادامه داد: جانمایی برای پنج هزار و 503خانوار زیرپوشش در پروژه های مسکن شده که دو هزار و 500واحد آنها تحویل شده است.
نظم ده گفت: برای تامین مسکن 365 خانوار دارای چند عضو معلول نیز تعدادی واحد مسکونی جانمایی شده که تاکنون 36 واحد آنها تحویل شده است.
معاون اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: حمایت از مشاغل خانگی از طریق هدفمند کردن فعالیت و استفاده از پتانسیل گروه های همیار درسطح محلات ، الزام در تشکیل پرونده اشتغال مددجویان همزمان با تشکیل پرونده مددجویی آنها ، شبکه بندی مددجویان نیازمند اشتغال به تکفیک مدرک تحصیلی ،نوع معلولیت سن و جنس از دیگر اقدامات برای اشتغالزایی هرچه بیشتر این گروه هدف است .
وی درادامه به موانع موجود در پیشبرد اهداف بهزیستی پرداخت و افزود: برای ایجاد اشتغال عدم همکاری تعدادی از بانکها ی عامل به منظور ارائه تسهیلات و عدم همکاری اداره صنعت معدن و تجارت را برای برپایی نمایشگاه داریم .
وی گفت: نبود ضمانت برای مددجویان نیازمند به دریافت تسهیلات ، همکاری بیشتر از سوی فنی و حرفه ای با توجه به تفاهم نامه ای که با بهزیستی دارد از دیگر موارد قابل توجه دراین زمینه است .
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.