معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: پیکر این شهید والامقام پس از استقبال مردم در فرودگاه بوشهر به شهرستان تنگستان اعزام شد.
سید محسن موسوی روز دوشنبه در این آیین در گفت وگو با ایرنا افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده مراسم وداع با پیکر شهید در مصلی نماز جمعه شهر اهرم ساعت 19 تا 21 دوشنبه شب برگزار می شود.
موسوی اضافه کرد: پیکر این شهید ساعت هشت صبح سه شنبه از محل سپاه تنگستان در شهر اهرم مرکز این شهرستان تا گلزار شهدای گمنام این شهر بردستان مردم تشییع و سپس ساعت 10 به روستای انبارک منتقل و در گلراز شهدای این روستا به خاک سپرده می شود.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اظهارکرد: اگر شهدا و خانواده‌ آنها نبودند، امروز ایران به‌عنوان یک کشور مقتدر و قدرتمند نمی‌ توانست در عرصه‌های مختلف به ایفای نقش بپردازد.
موسوی بابیان اینکه امروز ایران به‌عنوان یکی از امن‌ ترین کشورهای دنیا موردتوجه قرار دارد، گفت: این امنیت و صلابت به برکت حضور و وجود شهداست که با نثار جان خود آن را برای ما به ارمغان آورد‌اند.
«حمید انبارکی» از جمله شهیدان تازه تفحص شده کمیته جست و جوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح است که پس از 29 سال به وطن بازگشته است.
این شهید بزرگوار در عملیات بازپس‌ گیری جزیره مجنون در سال 1367 به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شهید حمید انبارکی در سال 1351 در روستای انبارک شهرستان تنگستان متولد و در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و در سن 16 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.