به گزارش ایرنا، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات از منازل در شهر بوشهر، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و طرح ویژه‌ای در این ارتباط تدوین و به واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی ابلاغ شد.
وی بیان کرد: ماموران هنگام انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و بررسی های میدانی سارقان را در حین سرقت شناسایی کردند.
عرب زاده اظهارداشت: ماموران انتظامی موفق شدند یکی از اعضای باند را در حین شکستن شیشه درحیاط خلوت منزلی در یکی از محلات شهر بوشهر دستگیر کنند.
وی با بیان اینکه متهم پس از انتقال به کلانتری 13 جلالی با اعتراف به چندین فقره سرقت با همدستی چهار نفر از دوستان خود اعتراف کرد، گفت: ماموران با هماهنگی پلیس راه، همدستان وی را که در حال خروج از استان از محور بوشهر - گناوه بودند، دستگیر کردند.
عرب زاده با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه به چندین فقره سرقت طلاجات از منازل در شهر بوشهر اعتراف کردند، گفت: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو سارقان تعداد زیادی از اموال سرقتی را کشف کردند.
وی بیان کرد: به منظور پیشگیری از سرقت، شهروندان منازل خود را به امکانات و تجهیزات ایمنی از جمله دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز و جلوی در و پنجره ها حفاظ های مناسب نصب کنند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.