به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'حسین پورقیصری' روز شنبه گفت: ماموران پلیس راه اردستان پس از اطلاع از سانحه رانندگی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که در این سانحه راننده و 2 نفر سرنشین خودروی سواری پراید جان خود را از دست دادند.
وی افزود: علت وقوع این سانحه تجاوز به چپ کامیونت هیوندا بود که در نتیجه آن یکی از سرنشینان پراید و همچنین سرنشین کامیونت نیز آسیب دیدند.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان اردستان، میزان تلفات جانی حوادث رانندگی جاده ای در سال جاری 16 کشته و 51 نفر زخمی می باشد.
فرماندار اردستان پیش تر به نقل از پلیس راه از کاهش 40 درصدی سانحه های رانندگی در جاده های این شهرستان و کاهش 50 درصدی تلفات جانی ناشی از این سانحه ها خبر داده بود.
دهستان برزاوند شامل روستاهای کهنگ، قهساره، مار، مارچوبه، ماربین، مبارکه، فران و خیرآباد با نزدیک به 10 هزار نفر جمعیت در فاصله 80 کیلومتری جنوب اردستان قرار دارد.
شهرستان اردستان با حدود 43 هزار نفر جمعیت و یک هزار و 916 کیلومتر راه همسنگ، 141کیلو مترآزاد راه و نزدیک به 100 کیلومتر جاده ترانزیتی در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
خبرنگار یوسف صائب ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.